Περιμένονας το καλοκαίρι μια τόσο κρύα μέρα..

Τα Βλεφαρίσματα... βλέπουν καλοκαίρι...

Σκέψεις ταξιδιάρικες, βολτάρουν στο μυαλό μου
Βαθύ γαλάζιο η θάλασσα, και όλο λευκά φτερά
Νοιώθω τον ήλιο επίτηδες να καίει το πρόσωπο μου
Τα πιο μεγάλα όνειρα, είναι τα πιο μικρά
Γλάροι στα αυτιά μου να ηχούν, η άμμος να χρυσίζει
Πυργάκια που ύψωσαν παιδιά, με μιας ποδοπατούν
Γελάκια ξέγνοιαστα αντηχούν, και ιώδιο μυρίζει
Τα δυο μου μάτια λιώνουνε τον ήλιο σαν κοιτούν
Την άμμο βρέχω θάλασσα, και σχέδια ξεκινάω
Στα βλέφαρα μου στάθηκε αλάτι και ουρανός
Και από ψηλά τη ζωγραφιά που έφτιαξα κοιτάω
Δυο καρδιές που ενώνονται με μια κορδέλα φως
Όλα τριγύρω θάλασσα,  η γεύση μου αλμύρα
Σταθήκανε στα μάτια μου αλάτι και φωτιά
Τα χρώμα απ’τα μάτια σου ζήλεψα και το πήρα
Τα χείλια σου αερικά φυσάνε την ψευτιά.

Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες