Ψηλαφιστά να ακουμπάς τον έρωτά μας...




Τα Βλεφαρίσματα ακουμπούν απαλά τον έρωτα... να μην μας σπάσει...



Ψηλαφιστά να ακουμπάς τον έρωτα μας
ζεστά κι αβίαστα ποτέ να μη μας σπάσει.

Κι από τη φέξη των καιρών ως και τη χάση
να μ’ αγαπάς , να τρέφ’ η αγάπη τα φτερά μας.

Μπες μες το γέλιο μου και γίνε χαμογέλιο
δυο σ’ έναν έρωτα μετριούνται πάντα ίσοι.
Με λόγια ανθρώπινα η ζωή μας έχει ορκίσει
θνητούς θεούς στου νου τ’ απόκρυφο βαγγέλιο.

Φτιάξε τραγούδι μες τα χείλη σου- τερτίπια-
νότα προς νότα να μεθύσω τη ροπή μου.
Και μες στα φάλτσα να ξορκίσω τη ντροπή μου,
που στάλα-στάλα αμαρτία μου, σε ήπια.

Ψηλαφιστά να ακουμπάς τον έρωτά μας
ψιθυριστά να μου μιλάς, για να σε νιώθω.
Κι αφού χορτάσαμε καρδιά μου απόψε πόθο
να μ’ αγαπάς.
Να μένει ο έρωτας κοντά μας.




Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες