Εγώ θα σε γιατρέψω Ελλάδα μου... ο Τσίπρας μονολογεί όντας νικητής




Τα Βλεφαρίσματα έκαναν ένα μια παλιά δημοσίευση πρόσφατη καθώς τα πράγματα αλλάζουν αλλά τα ίδια μένουν. Η "επίμονη" προσπάθεια του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα (στον ρόλο του Γιατρού) να σώσει την Ελλάδα (τον ετοιμοθάνατο ασθενή)... και τον ταλαιπωρημένο Έλληνα...

Μόλις έλαβε ο Αλέξης Τσίπρας την εντολή από τον λαό να κάνει τα λόγια του πράξη.  Πολλοί προσπαθήσαν να πάρουν τον ρόλο του γιατρού της Ελλάδος.  Λέτε ο Τσίπρας να τα καταφέρει;

  • "Ελάτε όλοι να δούμε αν μπορούμε να σχηματίσουμε κυβέρνηση". 
Αμέσως ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος σηκώνονται και πάνε προς το μέρος του. Μόλις τους βλέπει ο Τσίπρας τους λέει: 

  • Που πάτε κύριοι;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εσείς στα σπίτια σας!

Σαμαράς - Βενιζέλος
  • Μα εσύ δεν είπες να έρθουμε όλοι;;;; 

Τσίπρας
  • Όταν λέω όλοι, εννοώ όλοι εκτός από τους μνημονιακούς!!!!! 
Τότε σηκώνεται ο Μιχαλολιάκος. Τον βλέπει ο Τσίπρας και ρωτάει: 
  •  Επ επ επ επ επ!!! γιατί σηκωθήκατε εσείς;;;;!!!!! 
Μιχαλολιάκος
  •  Αφού είμαι αντιμνημονιακός!!! 
Τσίπρας
  • Όταν λέω όλοι, εννοώ όλοι, αλλά όχι και όσοι είναι φασίστες!!! Εννοώ όσους είναι αριστεροί!!! 
Με το που λέει αυτό, η Παπαρήγα πάει να φύγει. 
Τσίπρας
  • Εσείς πού πάτε τώρα;;;;!!!!!! 
Παπαρήγα
  • Αφού δεν είμαι αριστερή εγώ, είμαι κομμουνίστρια!!! Και πλέον δεν παίζω "μπάλα"... Βρες τα με τον Κουτσούμπα!
Τσίπρας:  
  • Ο Γκλέτζος και ο Πανούκος (Καμμένος) που είναι; Τους πήρε το "ποτάμι";
Διακόπτει τότε η ετοιμοθάνατη ασθενής "Ελλάδα" και λέει σε όλους:
  • Γιατρέ μου Τσίπρα, και λοιπά κόμματα, δεν αφήνετε τα όλοι και όλοι, γιατί σε λίγο θα με κλάψετε...

Ελπίζω να γελάσατε λίγο..... γιατί 

Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες....




Συντάκτης:  Μαρία Κάπα