Οι καλύτερες ατάκες ....των ημερών 4 ή 10 εικόνες που αξίζουν όσο 10.000 λέξεις...

Να γιατί πρέπει να μιλάνε πολύ γρήγορα!

Τα Βλεφαρίσματα φυσικά λόγω εκλογών, θα πρέπει να κάνουν άλλη μία ανάρτηση για το σήριαλ των αναρτήσεων: "Οι καλύτερες ατάκες των ημερών"! Γελάστε με την 4η έκδοση, γιατί κάτι μου λέει ότι μετά τις εκλογές θα κλαίμε όλοι μαζί...



Ευχαριστήσω την Ελπινίκη που μου προώθησε το σχετικό e-mail για να πάρω το υλικό για το σχετικό άρθρο μου.  Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου και γράφω επίσης τον τίτλο που μου πρότεινες εσύ.  10 εικόνες που αξίζουν 10.000 λέξεις καθώς πάλι το υλικό είναι οπτικό, μέσα από τον έντυπο και άλλα, τύπο.  

Τσόνταρα και γω 2 που είχα .... για να "κλείσω το καρέ" όπως λένε οι ασχολούντες με τα τραπουλοχαρτα.  

Για όσους δεν έχουνε παρακολουθήσει τις προηγούμενες εκδόσεις του σήριαλ, σας δίνω τα λινκ:
  1. Οι καλύτερες ατάκες ...... των ημερών! 
  2. Οι καλύτερες ατάκες των ημερών 2 ή ο Πύργος της Μίζας 
  3. Οι καλύτερες ατάκες των ημερών 3 - 1 εικόνα = 1000 λέξεις!
Μπείτε και γελάστε με τον αυτοσαρκασμό μας, για άλλη μία φορά...

_______________________________________________

Αν ακόμη δεν έχετε αποφασίσει τι θα ψηφίσετε στις εκλογές, σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!



Διαγωνισμός: Βρείτε ποιος υποδύεται τον Πάτρικ, και κερδίστε άμεση μετανάστευση σε χώρα της επιλογής σας!












 

































Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες....


Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Πηγή/κατασκευαστής: e-mail