Προσομοίωση ζωής: Το παιχνίδι της πραγματικότητας




 Τα Βλεφαρίσματα ξέρουν πως η ζωή είναι δύσκολη... πολλές φορές έχω πει: "Η κόλαση είναι εδώ... ο παράδεισος αλλού κα μας περιμένει".  Σήμερα πολλά παιχνίδια μιμούνται την ζωή σε ένα περιβάλλον προσομοίωσης.  Σε αυτά ο παίχτης παίζει ένα παιχνίδι που ακόμη και αν πεθάνεις ή αποτύχεις μπορείς να επιστρέψεις.... επιτυχημένος!
 Παιχνίδια προσομοίωσης ζωήςπαιχνίδια τεχνητής ζωής) είναι ένα υπο-είδος των βιντεοπαιχνιδιών προσομοίωσης στην οποία ζει ο παίκτης ή ελέγχει μία ή περισσότερες εικονικές μορφές ζωής. Ένα παιχνίδι προσομοίωσης της ζωής μπορεί να περιστρέφεται γύρω από "άτομα και τις σχέσεις, ή θα μπορούσε να είναι μια προσομοίωση ενός οικοσυστήματος".

Ορισμός

Παιχνίδια προσομοίωσης ζωής είναι για «τη διατήρηση και την ανάπτυξη ενός διαχειρίσιμου πληθυσμού οργανισμών», όπου οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν τις ζωές των αυτόνομων πλασμάτων ή ανθρώπων. Τα τεχνητά παιχνίδια της ζωής συνδέονται με έρευνα στην επιστήμη υπολογιστών στην τεχνητή ζωή. Όμως, «επειδή  προορίζονται για την ψυχαγωγία και όχι την έρευνα, εμπορικά παιχνίδια A-ζωής εφαρμόσαν μόνο ένα υποσύνολο του A-ζωή της έρευνας της εξετάζει. Αυτό το ευρύ είδος περιλαμβάνει παιχνίδια θεών που επικεντρώνονται στην διαχείριση των φυλών προσκυνητών, καθώς επίσης και τεχνητά κατοικίδια ζώα που επικεντρώνονται σε ένα ή περισσότερα ζώα. Περιλαμβάνει επίσης παιχνίδια γενετικής τεχνητής ζωής, όπου οι παίκτες διαχειρίζεται πληθυσμούς πλασμάτων για πολλές γενιές.

Ιστορία

Παιχνίδια τεχνητής ζωής και προσομοιώσεις της ζωής βρίσκουν τις ρίζες τους στην έρευνα τεχνητής ζωής, συμπεριλαμβανομένου του Παιχνίδι της Ζωής του Κόνγουεϊ από το 1970. Όμως, ένα από τα πρώτα εμπορικά βιώσιμα παιχνίδια τεχνητής ζωής ήταν το Little People Computer το 1985, ένα παιχνίδι Commodore 64 που επέτρεπε στους παίκτες να πληκτρολογήσουν αιτήσεις σε χαρακτήρες που ζουν σε ένα εικονικό σπίτι. Το παιχνίδι αναφέρεται ως ένας ελάχιστα γνωστός πρόδρομος των παιχνιδιών εικονικής ζωής και προσομοίωσης που θα ακολουθήσει. Ένα από τα πρώτα ρομαντικά sims, το Tenshitachi no gogo, κυκλοφόρησε για τον 16-bit PC-9801 NEC υπολογιστή, αν και τα ρομαντικά στοιχεία sim μπορεί να βρεθούν στο Girl's Garden της Sega το 1984. Το 1986, το πρώτο βιολογικό παιχνίδι προσομοίωσης το Bird Week κυκλοφόρησε.
Τα πρώτη ψηφιακά κατοικίδια ζώα άρχισαν να εμφανίζονται από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, μερικά από τα πρωιμότερα παραδείγματα βιντεοπαιχνιδιών ρόλων, όπως το Megami Tensei το 1987, και το Dragon Quest V: Hand of the Heavenly Bride το 1992. Το Dragon Quest V, το οποίο περιστρέφεται γύρω από την ανάπτυξη του χαρακτήρα του παίκτη, ήταν και το πρώτο παιχνίδι που περιείχε εγκυμοσύνη, μια έννοια που έχει εμφανιστεί από τότε στα επόμενα παιχνίδια προσομοίωσης ζωής, όπως το Harvest Moon, το The Sims 2 και το Fable II. Το 1990, ένα πρώιμο βιολογικό παιχνίδι προσομοίωσης που περιστρέφεται γύρω από το θέμα της εξέλιξης, το 46 Okunen Monogatari, κυκλοφόρησε. Μια αναθεωρημένη έκδοση του παιχνιδιού κυκλοφόρησε το 1992 ως EVO: Search for Eden.

Στα μέσα της δεκαετίας του 1990, η τεχνητή νοημοσύνη προγραμματισμός βελτίωση, πραγματική AI εικονικά κατοικίδια ζώα όπως Petz και Ταμαγκότσι άρχισαν να εμφανίζονται. Περίπου την ίδια εποχή, Creatures έγινε «η πρώτη πλήρη άνθηση εμπορική εφαρμογή ψυχαγωγίας της Τεχνητής Ζωής και γενετικών αλγορίθμων". Μέχρι το 2000, The Sims εξευγενισμένα τον τύπο δει σε Little People Computer και έγινε η πιο επιτυχημένη τεχνητή παιχνίδι της ζωής που δημιουργήθηκε μέχρι σήμερα. Το 2008 ήρθε επίσης "Spore" το παιχνίδι στο οποίο έχετε αναπτύξει ένα ξένο είδος από τη μικροβιακή πισίνα παλίρροια στο διαγαλαξιακό θεούς.

Σήμερα τα παιχνίδια ζωής με βάση πια το facebook έχουν κατακλείσει την αγορά. Από την διάσημη πια φάρμα... Farm, σε RPG με χαρακτήρες που μπορούν να γίνουν ήρωες (Hero Zero), δράκοι, μαγείρισσες, να μεγαλώσουν γατάκια κ.α. και υπάρχουν πλέον σε κατηγορίες όπως φύλο, ηλικία, στρατηγικής, ενώ τα Sims έχουν φτάσει 3, 4,  ή 5 που δεν έχει βγει ακόμη...



 Ξυπνήστε όμως: Η πραγματική ζωή είναι εδώ και εμείς είμαστε οι πρωταγωνιστές, οι σκηνοθέτες, ηθοποιοι. συγγραφείς και όλο το συνεργείο.  Αλλά πάνω απ'όλα είμαστε θεατές και έτοιμοι να κρίνουμε αυτά που γίνονται γύρω μας.

Η ζωή είναι όντως ένα παιχνίδι... που αν με τόλμη και χαρά την αξιοποιήσουμε σωστά, μπορεί να γίνει παράδεισος για εμάς.  Απολαύστε το "μαζί" και το "μόνος" ανάλογα την περίσταση, και μπείτε δυναμικά.  Ζήστε με όλο σας το είναι και ευχαριστηθείτε την κάθε στιγμή σαν να ήταν η τελευταία.  Ζήστε το τώρα και όχι το αύριο, σαν μια μοναδική σας πιθανότητα να δημιουργήσετε, αλλάξτε το σενάριο κάθε στιγμή... Ζήστε!!!

Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Πηγή/κατασκευαστής: https://el.wikipedia.org/wiki/Προσωμοίωση ζωής