Ο Περιζήτητος Υπάλληλος



 Τα Βλεφαρίσματα ταγμένα στην φράση μας "Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες" επιζητά πάντα τρόπους να σας μοιράσει το γέλιο... Δείτε λοιπόν παρακάτω ένα ανέκδοτο με ένα "Περιζήτητο Υπάλληλο"!




 Υπάλληλος: Με συγχωρείτε Κύριε Διευθυντά, μπορώ να σας μιλήσω;

Διευθυντής: Βεβαιότατα, έλα στο γραφείο μου.

Υ. Όπως γνωρίζετε είμαι στην εταιρία εδώ και δέκα χρόνια.

Δ. Ναι το ξέρω!

Υ. - Δεν θα σας το πω δια της πλαγίας οδού αλλά θα μπω κατ'ευθείαν στο θέμα. Ζητάω αύξηση του μισθού μου.Υπάρχουν τέσσερις πάρα πολύ μεγάλες εταιρίες,που με κυνηγάνε αλλά ήθελα πρώτα, να μιλήσω σε σας.

Δ. - Αύξηση ;; Θα ήθελα να σου έδινα αύξηση, αλλά δεν είναι η κατάλληλη στιγμή τώρα.

Υ. - Καταλαβαίνω την θέση σας, και γνωρίζω την υφιστάμενη ύφεση που έχει αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις της εταιρείας μας αλλά πρέπει να λάβετε όμως την αφοσίωσή μου και την σκληρή μου δουλειά επί δέκα χρόνια στην εταιρία υπόψη σας.

Δ. - Έχοντας λάβει αυτά που μου λες υπόψη μου, τελικά θα σου δώσω την αύξηση δεκαπέντε τοις εκατό και πέντε μέρες επί πλέον άδεια τον χρόνο. Πώς σου φαίνεται αυτή η πρόταση, σε καλύπτει και ικανοποιεί;;

Υ. - Βεβαίως, με καλύπτει και συμφωνώ μ' εσάς. Είμαι πολύ ικανοποιημένος και σας ευχαριστώ !

Δ. - Πριν φύγεις όμως, πες μου αν θες, ποιες είναι οι πολύ μεγάλες εταιρίες που τρέχουν από πίσω σου ;

Υ. - Α ! ! Είναι η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, η ΕΥΔΑΠ και η Τράπεζα για τις κάρτες και το δάνειο μου !.....


 
Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης:Μαρία Κάπα