Ελευθερία Κομμωτήριο - Με 30 € μόνο 1 χτένισμα την βδομάδα για 1 μήνα




Τα Βλεφαρίσματα, πρέπει να είναι και να φαίνονται όμορφα στον κόσμο.  Πήγαν λοιπόν στο Κομμωτήριο «Ελευθερία» Ελ. Βενιζέλου 186 Π. Φάληρο (εμπορικό Κέντρο), Τηλ.: 2109813158





Πήγαμε λοιπόν στην Κομμώτριά μας για να της πάρουμε μία μικρή ΣυνέβρεσηΣυνέντευξη.




  •  Ελευθερία μου καλησπέρα.  Πες μας πότε ξεκίνησες αυτή την επιχείρηση;


E        Ξεκινήσαμε το 1992 με έναν συνέταιρο για ένα χρόνο.  Τον Παναγιώτη.  Καθώς δεν ήθελε να συνεχίσει, συνέχισα μόνη μου.


  • Γνωρίζω ότι τις καλές εποχές του κομμωτηρίου είχες πολλές κοπέλες που δούλευαν για εσένα.


E        Είχα 10 άτομα παλιά.  Αλλά δεν κάνω για αφεντικό! Και...


  • Με την διαφορά ότι εγώ σου παίρνω συνέντευξη για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Ότι δεν το παίζεις αφεντικό.  Αυτή την στιγμή, πόσα άτομα απασχολήστε στην επιχείρηση μαζί με εσένα;


E        2. Εγώ και άλλη μια κοπέλα. Η Ελευθερία αυτοπροσώπως και η Σονέλα Στάρ!!! Χα χαχαχα.


  • Ναι το αστέρι μας. Απ’ όσο ξέρω δεν φτιάχνετε νύχια...


E        Όχι.  Υπάρχουν κοντά μας αρκετές καλές επιχειρήσεις που φτιάχνουν νύχια.


  • Τι πρέπει λοιπόν να κάνει κάποιος ή κάποια για να φτιάξει το μαλλί του;


E        Πρέπει απλά να πάρει τηλέφωνο ή να περάσει, αλλά θα περιμένει αν υπάρχει ραντεβού πριν.  Οι μέρες και ώρες που δουλεύουμε είναι από Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή 9:00 ως 18:00 και Τετάρτη, Σαββάτο από τις 9:00 ως τις 15:00.


  • Εύχομαι όταν γίνεις μεγάλη και τρανή, να βρίσκω ραντεβού στο Κομμωτήριό σου! Χαχαχαχα.

  • Θέλω να σου κάνω ένα ερώτημα.  Υπάρχουν γυναίκες οι οποίες θα ήθελαν πιο αργά ή συγκεκριμένες μέρες και ώρες να φτιάξουν τα μαλλιά τους. Ώρες και μέρες που τα κομμωτήρια είναι κλειστά. Θα μπορούσατε να τις διευκολύνετε;


E        Εγώ όχι λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, αλλά θα μπορούσε η Σονέλα.  Είμαστε οικογενειακά εδώ μέσα και κοιτάμε τον πελάτη ως φίλο.  Πάντα εξυπηρετούμε, σε όποιες καταστάσεις.


  • Να σου δώσω ένα παράδειγμα:  Εγώ είμαι επαγγελματίας. Και χρειάζομαι να φτιάξω το μαλλί μου λόγω κάποιας εκδήλωσης….


E     Σου εξήγησα ότι οι πελάτες είναι επίσης φίλοι.  Και είναι βέβαιο ότι θα φροντίσουμε όσο μπορούμε.  Όταν έχεις κάποιους ανθρώπους πελάτες 30 χρόνια, δεν τους βλέπεις πια ως πελάτες.


  • Οφείλω να πω ότι αυτή την στιγμή είμαι η μειονότητα σε καστανά μάτια.  Έχω μεν εκφραστικά μάτια, αλλά σαν το πρασινογαλάζιο της Ελευθερίας, που αλλάζει κατά το δοκούν, την πελάτισσά σου που έχει ένα μοναδικό πράσινο ανοιχτό, που το μπερδεύεις για φακό επαφής, μία γαλαζομάτα καταπληκτική.  Και φυσικά μια μαυρομάτα σπέσιαλ την Σονέλα.  Αλλά εγώ που έχω μόνο καστανά μάτια αυτό δεν είναι δίκαιο.  Θα βάλω φακούς επαφής… για να μάθετε.  Και κάτι ακόμη.  Τα ωραία μάτια δείχνουν ωραία ψυχή. Όταν δε κάποιος σε κοιτά κατάματα, αυτό δείχνει ειλικρίνεια. Όταν κοιτά χαμηλά σημαίνει ότι είναι ψεύτης (υπάρχουν περιπτώσεις λίγες που είναι κάποιος ντροπαλός ή δεν έχει πίστη στον εαυτό του).



  • Λοιπόν Ελευθερία να πούμε τώρα ότι θα κάνουμε μια προσφορά οι δυό μας για τα μέλη σου.  Η οποία είναι η εξής: Μόνο όσοι θα μπουν στα Βλεφαρίσματα θα μπορέσουν να κόψουν ένα κουπόνι, και με αυτό για ένα χρονικό διάστημα θα μπορέσουν να χτενίσουν τα μαλλιά τους για ένα μήνα με 30,00 €! 4 χτενίσματα (ή 5) στην τιμή των 3.  Μαζί με το λούσιμο.  Θα σου φτιάξω επίσης κάποια στιγμή σελίδα στο fb.  Απλά πρέπει να βρούμε κάποιον να χειρίζεται το fb.


E        H Σονέλα. 


  • Ώχ Σωθήκαμε…. Χαχαχαχα. Κοίτα είναι η πιο γρήγορη συνέντευξη που έχω πάρει μέχρι στιγμής. Και πιο περιεκτική. 7 λεπτά ακριβώς.  Τα πάντα όλα.  Γειά σας.

 Η Ελευθερία θα κάνει μόνο για τους πελάτες από τα Βλεφαρίσματα μια φανταστική προσφορά.  Κόψτε το κουπόνι που θα δείτε παρακάτω και δώστε το στην Ελευθερία.  Αμέσως για ένα μήνα θα σας κάνει έκπτωση και θα κάνετε 4 ή 5 χτενίσματα με λούσιμο, στην τιμή των 3 δηλάδή με τιμή 30,00 €.

Το Κομμωτήριο Ελευθερία θα το βρείτε με τις προσφορές του στο link:  facebook.com/profile.php?id=100010844044398&fref=ts




Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες


Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Πηγή: youtube.com/user/Blefarismata
Επίσημη σελίδα: http://youtu.be/rykqHJDJa_c