Μια νέα αρχή


Τα Βλεφαρίσματα... κάνουν μια νέα αρχή... ναι από εκείνες τις αρχες που αφήσαμε πίσω... Εκείνες που δεν αφήνουν υπολείματα αλλά σε ανεβάζουν στα σύννεφα... 








Πέρασαν μέρες, πέρασαν χρόνια, κάποιες αγάπες εξακολουθούν να με ακολουθούν σε κάθε μου βήμα. Πέρασαν σαν αιώνας αλλά στίγματα και ψήγματα αγάπης αφήσαν.

Πάντα ήξερα ποιοί είναι οι φίλοι, πάντοτε ήξερα ποιοί είναι οι γνωστοί, αλλά δεν παραδέχτηκα ποτέ την αδυναμία μου. Πίστευα πάντα πως είμαι δυνατή... άτρωτη, απροσπέλαστη σε κακουχίες.

Πόσο άδικο έχω πάντα... πόσο άδικο έχουν οι εχθροί μου που με υποτίμησαν, πόσο άτρωτη είμαι!

Γιατί είμαι εδώ. Και θα συνεχίσω να ζω την ζωή ως το μεδούλι.  Θα συνεχίσω να υπάρχω... σαν την στερνή στιγμή. Θα συνεχίσω να ζω.

Ευχαριστώ τον Θεό που υπάρχω, ευχαριστώ τον άνθρωπο που ήταν στο πλάι μου, ευχαριστώ όλους εσάς που ανελλιπώς με διαβάζετε και ζήτε την κάθε στιγμή μαζί μου

Ευχαριστώ...



Η πάντα δική σας Μαρία Κάπα


Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες