Ερωτικός Πόλεμος

Τα Βλεφαρίσματα.... έκαναν την τιμή για μια ακόμη φορά...στην αφεντομουτσουνάρα μου...να αναλάβω μια υπέροχη στήλη...που ονομάζεται Pics&Poems ....όπου θα προσπαθήσω μέσα από ποιήματα δικά μου και εικόνες......να σας κρατήσω συντροφιά......μεταφέροντάς σας...... συναισθήματα που όλοι έχουμε μέσα μας και θέλουμε να τα εκφράσουμε......

Να σας συστηθώ όμως.....η μάλλον να σας ξανασυναντηθώ.....Με λένε Σίσσυ Στρατογιάννη Βαρβαρήγου.....(Χαριτωμένη-Χρυσόστομη).......Θα με θυμάστε από προηγούμενες φορές στη στήλη του Music Box

Σας υπόσχομαι λοιπόν να βάλω τα δυνατά μου.....να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης σας.........

με την αγάπη μου ......καλό διάβασμα σε όλους......!!!!!!!!!

ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Πότε θα γράψουμε ιστορία
εμείς αγόρι μου γλυκό?
Πότε θα πάρουμε την Τροία
με πόλεμο Ερωτικό ?

Πότε θα κάνουμε παιχνίδι
μ’ ένα strip poker δυνατό 
του έρωτά μας το σανίδι
ν’ ανάψει φλόγες στο λεπτό ?

Βάλε ποτό και μουσικούλα
σε μέταλ δυνατούς ρυθμούς,
φιλί –φιλί, σώμα με σώμα
να ανεβάσουμε παλμούς.

Και στην κορύφωση απάνω
όταν θα φτάνουμε κι οι δυο,
θα με κρατάς, θα σε κρατάω
ν’ ανέβουμε στον ουρανό.

3/4/13  

Sissy Stratogiannis Varvarigou



Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης: Σίσσυ Βαρβαρήγου