Θέλετε να χάσετε κιλά; Μην κάνετε δίαιτα!



Τα Βλεφαρίσματα πάντα μέσα στο κλίμα της εποχής, θα κάνουν μια αναφορά σήμερα για το επίπονο χάσιμο κιλών που ενδεχομένως σας ταλαιπωρεί λόγω εποχής.  Πέρισυ τέτοια εποχή σας είχα συστήσει την γνωστή σε όλους πια, Δίαιτα Dukan - Η δίαιτα των διάσημων που σαρώνει στο Google! Φέτος θα σας κάνω μια πρόταση διαφορετική...




Που λέτε κάποτε με κοροϊδεύαν λόγω της αδυναμίας μου.... Ήρθαν όμως τα χρόνια και κόβοντας την συνήθειά μου να γυμναζομαι καθημερινά, καθώς και εγκυμοσύνες, να πάρω κιλά τα οποία με έβαλαν επανηλλημένα να ψάχνω δίαιτες....  Αποτέλεσμα φυσικά ήταν να χάνω τα κιλά που ήθελα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, αλλά μόλις επανερχόμουνα στον τρόπο διατροφής που είχα συνηθίσει, όχι μόνο έπαιρνα αυτά τα κιλά που είχα χάσει, αλλά και ακόμη περισσότερα.  Πήρα λοιπόν την απόφαση να ζητήσω την γνώμη ενός ειδικού σχετικά, και εκείνος μου είπε το εξής καταπληκτικό: Μην ξανακάνεις δίαιτα!

Μου διευκρίνησε ότι το σώμα προσπαθώντας να ξαναπάρει τα κιλά που έχουμε χάσει, νομίζει ότι είναι περίοδο πείνας και κλειδώνει τον μεταβολισμό με συνέπεια να παίρνουμε ακόμη περισσότερα κιλά.   Η απάντηση φυσικά δεν με ικανοποίησε, καθώς θέλησα να έχω μια λύση στο πρόβλημά μου.

Η απάντηση αναμενόμενη: Να ξεχάσω τον τρόπο που έτρωγα μέχρι σήμερα.  Να προτιμώ προϊόντα με χαμηλές θερμίδες, πολύ νερό και τέλος το βασικότερο να κόψω τις μερίδες μου.  Πλέον έπρεπε να τρώω με μέτρο ένα μεγάλο φλυτζάνι διπλού καφέ!  Σκεύτηκα ότι θα πεινάσω....

Ξεκίνησα λοιπόν πριν από ένα μήνα. Αποτέλεσμα: Να χάνω περίπου 800 γραμμάρια την βδομάδα. Και δεν πεινούσα!  

Το μόνο δύσκολο εδώ είναι να πείσεις τον εαυτό σου να αλλάξει τρόπο ζωής.  Μετά τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους...

Σήμερα που σας γράφω αυτά τα λόγια νιώθω πιο ανάλαφρη, αρκετά ζωηρή, και χαρούμενη.  Δεν είναι εύκολη τέτοια απόφαση, αλλά είναι η σωστή... Προσπαθήστε το και σεις και δεν θα χάσετε...



Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης: Μαρία Κάπα