Ημέρα μουσείων, ημέρα συγνώμης....



Τα Βλεφαρίσματα πήγαν μουσείο. Την καθιερωμένη ημέρα των μουσείων, ανοιχτών στο κοινό πήγαν στο Ίδρυμα Ευγενίδου...




Εκεί μέσα στις άλλες δραστηριότητες ήμουν σίγουρη πως θα δω κάποιον που του όφειλα ένα συγνώμη.... Εραστής της αστρολογίας, τον συνάντησα πριν 2 χρόνια τέτοια μέρα να μου δείχνει τον Κρόνο.  Έτσι και σήμερα υπομονετικά έδειχνε στον κόσμο τον κόσμο του, την μεγάλη του αγάπη, τον ουρανό.  Τον πλησίασα καρτερικά μαζί με την φίλη μου που τον είχα γνωρίσει και τότε.  Δεν ήμουν σίγουρη αν θα μου μιλούσε, τι στάση θα κρατούσε.  Έγραψα σε μία καρτούλα μου ένα μεγάλο "Συγνώμη" και περίμενα την κατάλληλη στιγμή.  Εκείνος γύρισε και μας χαιρέτησε εγκάρδια, ενώ εγώ του έδινα το χέρι μου για να του δώσω την κάρτα.  Πήγε να την δει και δεν τον άφησα.  Του είπα:  "Αργότερα" και χαιρετώντας τον έφυγα.

Συγνώμη.....  μακάρι να μην χρειαζόταν ποτέ να το πω...

Καλό ταξίδι φίλε περαστικέ....



Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης:  Μαρία Κάπα