Τα Βλεφαρίσματα βρήκαν αυτό το βίντεο που μας δείχνει πως χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ για να δημιουργήσουν ανάγκες που δεν έχουμε. Η ιστορία του εμφιαλωμένου νερού που το πληρώνουμε για βενζίνη θα σας οδηγήσει σε γόνιμα συμπεράσματα.
Το χρειαζόμαστε πραγματικά ή η συνήθεια αυτή είναι αποτέλεσμα μιάς τεράστιας καμπάνιας εταιρειών αναψυκτικών και εμφιάλωσης νερού ;
Και αν σε λίγα μέρη, πραγματικά το νερό της βρύσης δεν είναι υγιεινό, γιατί δεν γίνονται επενδύσεις για να γίνει υγιεινό το νερό της βρύσης και καταφεύγουμε στην "εύκολη" λύση του εμφιαλωμένου νερού;
Αυτά και άλλα σχετικά περιβαλλοντικά ερωτήματα και προτάσεις θα παρακολουθήσετε στο εξαιρετικό βίντεο, εδώ (με ελληνικούς υποτίτλους)
Και αν σε λίγα μέρη, πραγματικά το νερό της βρύσης δεν είναι υγιεινό, γιατί δεν γίνονται επενδύσεις για να γίνει υγιεινό το νερό της βρύσης και καταφεύγουμε στην "εύκολη" λύση του εμφιαλωμένου νερού;
Αυτά και άλλα σχετικά περιβαλλοντικά ερωτήματα και προτάσεις θα παρακολουθήσετε στο εξαιρετικό βίντεο, εδώ (με ελληνικούς υποτίτλους)
Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες
Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Πηγή/κατασκευαστής: nicomidis
Επίσημη σελίδα: youtube.com
Εμφανίσεις Υοutube: 49.833
Δημοσίευση σχολίου
Μας βλεφάρατε; Πείτε μας την άποψή σας...