Ας βρεθούμε.....κι ας μη χαθούμε ποτέ.........




   Σ' έχω βρει και σε χάνω Νατάσα Μποφίλιου        




Τα Βλεφαρίσματα βρήκαν και σας παρουσιάζουν ένα υπέροχο τραγούδι που θα μιλήσει στην καρδιά σας. Τίτλος του Σ' έχω βρει και σε χάνω με την υπέροχη φωνή της Νατάσας Μποφίλιου.








Η Νατάσα Μποφίλιου...........Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1983.Σπούδασε πολιτική ανάλυση στη Νομική Αθηνών......και έχει πτυχίο πιάνου και θεωρητικών μαθημάτων.....από το Ελληνικό Ωδείο.....
Η πορεία της στο τραγούδι ξεκίνησε με τη συμμετοχή της στις εμφανίσεις του Χρόνη Αηδωνίδη ενώ  το 2004, πήρε μέρος στη Δεύτερη Ακρόαση της Δισκογραφικής Εταιρίας "Μικρή Άρκτος" της οποίας διευθυντής είναι ο στιχουργός Παρασκευάς Καρασούλος ( "Μικρή πατρίδα", "Δυο μέρες μόνο", "Δεν είσαι εδώ" κ.α.)
Ας βρεθούμε λοιπόν...κι ας μη χαθούμε ποτέ......ακούγοντας τους υπέροχου αυτούς στίχους.......
Σ' έχω βρει και σε χάνω...........Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος........Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης


Σ' έχω βρει και σε χάνω.....δανική παρουσία.......έχω τόσα να κάνω....και δεν έχουν ουσία
όπου είσαι πηγαίνω.....δίχως λόγο να πάω.......με τους φίλους μου βγαίνω....επαφή να κρατάω
Σ' έχω βρει....και σε χάνω.......Σ' έχω βρει.......και σε χάνω........








                                                                                   
                                                                                
                  

                       
           Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες

 Συντάκτης: Χρυσόστομη Βαρβαρήγου (Μπαρμπαρήγου)
 Πηγή/κατασκευαστής:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zbcLr6mqIVI#
 Επίσημη σελίδα: youtube.com
 Εμφανίσεις Υοutube: 1795998