Dumb ways to die - Χαζοί τρόποι για να πεθάνεις: Το βίντεο και το παιχνίδι



Τα Βλεφαρίσματα είπαν να σας πουν και να σας προειδοποιήσουν για τους Χαζούς τρόπους για να πεθάνεις, στην αγγλική "Dumb ways to die", όπου είναι μια αυστραλιανή εκστρατεία - ανακοίνωση δημόσιων υπηρεσιών για τρένα του μετρό στη Μελβούρνη, Βικτώρια, στην Αυστραλία, όσον αφορά την προώθηση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων. Το βίντεο εκστρατεία έγινε virus marketing μέσω της ανταλλαγής και κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης που άρχισε τον Νοέμβριο του 2012 και ξαφνικά έγινε χαμός!!!.



Η εκστρατεία επινοήθηκε από την διαφημιστική εταιρεία McCann Μελβούρνης. Εμφανίστηκε σε εφημερίδες, τοπικό ραδιόφωνο, υπαίθρια διαφήμιση, σε όλο το δίκτυο Μετρό και Tumblr. Ο John Mescall, ο Υπεύθυνος διευθυντής δημιουργικού της McCann, δήλωσε: «Ο στόχος αυτής της εκστρατείας είναι να απευθυνθούμε σε ένα κοινό που πραγματικά δεν θέλουν να ακούσει κάθε είδους μήνυμα ασφάλειας, και πιστεύουμε ότι το Dumb Ways to die καταφέρνει να εισακουστεί.» Ο McCann εκτιμά ότι μέσα σε δύο εβδομάδες, είχε δημιουργήσει τουλάχιστον $ 50 εκατομμύρια αναγνώστες - ακροατές μέσα από μια συνολική αξία των μέσων ενημέρωσης, εκτός από τις διάφορες ιστορίες σε περισσότερα από 700 μέσα ενημέρωσης, μόνο μέσα σε ένα "κλάσμα του κόστους μιας τηλεοπτικής διαφήμισης". Σύμφωνα με τρένα του μετρό, η εκστρατεία συνέβαλε στη μείωση άνω του 30% στο λιγότερων ατυχημάτων, το 2013

Το Βίντεο

Το βίντεο δημιουργήθηκε από τον Pat Baron, κινούμενα από τον Julian Frost, με παραγωγό την Cinnamon Darvall. Aνεβαίνει στο YouTube στις 14 Νοεμβρίου του 2012 και δημοσιοποιείται δύο ημέρες αργότερα. Χαρακτηριστικά «είκοσι ένα χαρακτήρες οι οποίοι προκαλούν τη θανάτωσή τους με τον πιο ηλίθιο τρόπο». Με αποκορύφωμα τους τελευταίους 3 χαρακτήρες που σκοτώνονται από τα τρένα λόγω επικίνδυνης συμπεριφοράς. Το βίντεο είχε 2,5 εκατομμύρια εμφανίσεις - χτυπήματα στο Youtube μέσα σε 48 ώρες, και 4,7 εκατομμύρια μέσα σε 72 ώρες. Μέσα σε δύο εβδομάδες, το βίντεο είχε 30 εκατομμύρια χτυπήματα. Από τον Δεκέμβριο του 2015, το βίντεο έλαβε πάνω 117 εκατομμύρια σχόλια. 

Δείτε το:

 



Η McCann κυκλοφορεί μιά"Επίσημη Καραόκε Edition" του βίντεο, στις 26 Νοεμβρίου 2012.

Το τραγούδι "Dumb ways to die» όπως και το βίντεο γράφτηκε από τον John Mescall με μουσική από τον Ollie McGill των The Cat Empire. Εκτελέστηκε από την Emily Lubitz, την τραγουδίστρια των Tinpan Orange, ενώ φωνητικά παρέχει ο McGill. Κυκλοφόρησε στο iTunes, που αποδίδεται στον καλλιτέχνη «Mandarine Kitty".


To Παιχνίδι
Είδος (s) παιχνίδι δράσης, παιχνίδι παζλ
Mode (s) Single-player


Τον Μάιο του 2013,  το Metro κυκλοφόρησε το παιχνίδι "Dumb ways to die» ως app για iOS συσκευές. Το παιχνίδι, που αναπτύχθηκε από τον Julian Frost και Samuel Baird, προσκαλεί τους παίκτες να αποφεύγουν τις επικίνδυνες δραστηριότητες που ασχολούνται με την από τους διάφορους χαρακτήρες που εμφανίζονται σε όλη την εκστρατεία. Στο πλαίσιο της εφαρμογής, οι παίκτες μπορούν επίσης να δεσμεύονται να "μην κάνει παλαβά πράγματα γύρω από τα τρένα». Οι δραστηριότητες περιλαμβάνουν τα πράγματα όπως να πάρει τοστ με ένα πιρούνι, και να σπρώχνει για να μην κολλήσει μια αρκούδα. Η αντίστοιχη έκδοση του Android, τελικά κυκλοφόρησε το Σεπτέμβριο του 2013.

 

Ο σκοπός του παιχνιδιού είναι να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους, αποφεύγοντας να «πεθάνει» σε μία από τις δραστηριότητες. Ζωή μπορεί να χαθεί με το να "πεθαίνουν" σε μία από τις δραστηριότητες. Ο παίκτης έχει τρεις ευκαιρίες για να αποτρέψει τους χαρακτήρες από το θάνατο.

Την σχετική έκδοση του Google Play θα την βρείτε εδώ: 


Ενώ την ios version εδώ:


Έγινε μια  Happy Tree Friends έκδοση τον Απρίλιο του 2014. Σε αυτό το παιχνίδι, υπάρχουν 21 minigames. Όπως και το πρωτότυπο παιχνίδι, χαρακτήρες του παιχνιδιού κάνουν σε αφθονία επικίνδυνες και μη ασφαλείς δραστηριότητες. Ζωή μπορεί να χαθεί με το να"πεθαίνουν" σε μία από τις δραστηριότητες. Ο παίκτης έχει τρεις ευκαιρίες για να αποτρέψει τους χαρακτήρες από το θάνατο.

Μια συνέχεια σε στυλ adventure έγινε το Νοέμβριο του 2014. Εκεί, υπάρχουν πολλές περισσότερες ποικιλίες των προκλήσεων σε κάθε συγκεκριμένο κτίριο, καθώς και κάθε κτίριο έχει ένα συγκεκριμένο θέμα. Πριν από ένα τρένο φτάνει σε ένα κτίριο, ο παίκτης παίζει μια πρόκληση για την αντιμετώπιση κάτι που σχετίζονται με τα τρένα. Αν είναι επιτυχής, μπόνους πόντοι μπορούν να κερδίσουν στο τέλος του παιχνιδιού. Υπάρχουν 8 προκλήσεις το καθένα σε κάθε κτίριο. Όπως και το πρωτότυπο παιχνίδι, χαρακτήρες του παιχνιδιού κάνουν σε αφθονία επικίνδυνες και μη ασφαλείς δραστηριότητες. Ζωή μπορεί να χαθεί όταν "πεθαίνουν" σε μία από τις δραστηριότητες. Ο παίκτης έχει τρεις ευκαιρίες για να αποτρέψει τους χαρακτήρες από το θάνατο.

Πλέον υπάρχει το Dumb ways to die 2 και Dumb ways to die 3....  Θα τα δούμε μαζί σε άλλο δημοσίευμα.... καλό παιχνίδι και καλή μουσική!!!! Και προσέξτε μην κάνετε χαζούς τρόπους για να πεθάνετε...


Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 

Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Επίσημη σελίδα: youtube.com
Εμφανίσεις Υοutube: 126.738.400