Κρητών Γεύσεις - Η αποθέωση των Κρητικών εδεσμάτων



Τα Βλεφαρίσματα κάνοντας μια βόλτα στους φίλους του Π. Φαλήρου, βρήκαν το Στράτο Μπουλακάκη και το "Κρητών Γεύσεις"... Δείτε την συνέντευξη και την προσφορά που μας έκανε ο φίλος Στράτος μόνο για τα Βλεφαρίσματα!






Τα Βλεφαρίσματα βρήκαν εδώ και καιρό τον κο Στράτο Μπουλακάκη, παλιό φίλο να έχει ανοίξει ένα τρομερό κρητικό παντοπωλείο, με εδέσματα από την Κρήτη αλλά και άλλα μέρη της Ελλάδος…. «Κρητών Γεύσεις»



Καλημέρα σας, βρίσκομαι στο «Κρητών Γεύσεις» ένα παραδοσιακό παντοπωλείο που επιμελείται ο  κος Στράτος Μπουλακάκης.  Ο Στράτος είναι ένας πολύ καλός φίλος και συνεργάτης από τα παλιά, κάναμε μαζί διαφήμιση ή νομίζαμε ότι κάναμε καθώς στην Ελλάδα όλοι νομίζουν.  Τον βρήκα κάπου μέσα στο Facebook ή ακόμη καλύτερα με βρήκε, και συναντηθήκαμε.  Και βλέπω Στράτο ότι έχεις φτιάξει ένα καταπληκτικό μαγαζάκι εδώ πέρα.





  • Καλημέρα και από μένα.  Έχω φτιάξει ένα μαγαζί με Κρητικά προϊόντα, παραδοσιακά προϊόντα, τα οποία όλα έρχονται από την Κρήτη, από τους παραγωγούς.  Μια παρένθεση: Εγώ είμαι από τα Χανιά από τον Θέρισο, από κει είναι η καταγωγή μου, εκεί ζουν οι γονείς μου, ο αδελφός μου κλπ.  Μέσω γνωριμιών, φίλων, τυροκόμων, και άλλοι παραγωγοί με αλλαντικά, τσικουδιές, κρασιά, παξιμάδια.  Τα παίρνουμε από κάτω απευθείας από την παραγωγή και τα φέρνουμε εδώ στο Π. Φάληρο.  Σκοπός είναι πως επειδή γνωρίζουμε τον παραγωγό και το προϊόν, να έχουμε επίσης καλή τιμή όπως και ποιότητα. 



  • Αποκλείουμε τον μεσάζοντα που ανεβάζει το κόστος, χωρίς να μας προσφέρει τίποτα.  Σε αυτή την δουλειά είμαστε επαγγελματικά περίπου 7-8 χρόνια.  Στο Π. Φάληρο ήρθαμε τώρα.  Ανοίξαμε.  Δεν είμαστε μαγαζί Delicatessen.  Αυτό το διευκρινίζω γιατί μου λένε: «Και άλλοι έχουν Κρητικά, και άλλοι φέρνουν από παραγωγούς αλλά είναι Delicatessen”.  Έχουν δηλαδή 2 κρητικά, και 10 πράγματα Delicatessen.  Εδώ έχουμε παραδοσιακά καθαρά Κρητικά φαγητά, και παίρνουμε και από την υπόλοιπη Ελλάδα, κάποια πράγματα συγκεκριμένα όπως: Βουβαλίσια λουκάνικα, από τις Σέρρες από τον Έβρο!  Όχι από βιομηχανοποιημένα προϊόντα ή παραγωγούς.  Απλά πράγματα.



Καλό είναι να λέγονται αυτά γιατί πολλοί μιλούν για παραδοσιακά προϊόντα, αλλά εσύ έχεις το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να είναι πραγματικότητα αυτό που προσφέρεις.



  • Παίρνω επίσης κάποιες πέστροφες όπως σου είπα από τον Ορχομενό, από την Βοιωτία που είναι από τις πολύ καλές που υπάρχουν στην Ελλάδα….


…Πράγμα που γνωρίζω γιατί έχω περάσει και γω από κει και έχω δει τις ιχθυοκαλλιέργειες.


  • Έπειτα έχουμε όσπρια, που συνδυάζονται και με τα Κρητικά Προϊόντα, από Πρέσπες, από Δομοκό,  Φάρσαλα, πάλι από παραγωγούς, και προσπαθούμε εμπάς ή περίπτωση να δώσουμε στον κόσμο μια ποιότητα σε μια καλή τιμή.  Μέσα σε όλα αυτά κάνουμε και διανομή, και τα αποστέλλουμε σε όλη την Ελλάδα ειδικά τα Κρητικά προϊόντα…


…. Αυτό σημαίνει ότι ενώ εγώ δεν μπορώ να έρθω στο μαγαζί, σε παίρνω ένα τηλέφωνο ώστε να μου τα στείλεις, και σου λέω: «Στράτο δεν μπορώ να έρθω»… υπάρχει περίπτωση να μου τα φέρεις σπίτι;


  • Βεβαίως!  Αυτό το κάνουμε από την αρχή που ξεκίνησε η δραστηριότητά μας, κάνουμε και διανομή αλλά και αποστολή εκτός Αθηνών.  Με μεταφορική ή ανάλογα την συνεννόησή.  Μπορεί ο πελάτης να πει:  «Μπορεί να έρθει ένας δικός μου, μια μεταφορική, με το ΚΤΕΛ κάτι», και στέλνουμε πράγματα, και σε γάμους και σε βαπτίσια.  Τα ξεροτήγανα, που είναι πιο γνωστά, και εμπάς ή περιπτώση προσπαθούμε για το καλύτερο.  Αυτό είναι σε γενικές γραμμές η φιλοσοφία μας.


Οφείλω να πω πως σε ξέρω πολλά χρόνια και είσαι επαγγελματίας σε όλα σου, και πάνω απ’όλα άνθρωπος.  Σε τι πιστεύεις ότι διαφέρεις από τους άλλους που έχουν παρόμοια προϊόντα;


  • Θα σου πω…  Πρώτον, δεν έχω κάτι το ιδιαίτερο εκτός από το ότι τα προϊόντα μου και το ξανατονίζω είναι απευθείας από παραγωγούς, ουσιαστικά δεν είμαι μεσάζοντας, είμαι ένας απλός λιανοπωλητής, ο οποίος παίρνω πράγματα από κει και τα διαθέτω στον κόσμο. Δεύτερον, δεν κυκλοφορούν τα προϊόντα που έχω αλλού και ειδικότερα στο ευρύτερο κοινό της Αθήνας που σημαίνει να γίνεται σούπα το προϊόν, και να το μοιράζουν εδώ, εκεί κλπ.  Τρίτον, επειδή γίνονται πολλές εκθέσεις με Κρητικά Προϊόντα, ξέρεις τι γίνεται εδώ στην Ελλάδα…. Παλαιότερα συμμετείχα και γω σε μεγάλες εκθέσεις, και εδώ και στην Θες/κη, και τους αγαπάμε πολύ τους Θεσσαλονικείς, αρχίζει μετά όμως να γίνεται εμπορικό στοιχείο με ακριβά κόστη λόγω έκθεσης τους προϊόντος στα μέσα, και στις εκθέσεις, μετά αρχίζουν να στέλνουν προϊόντα Β’ διαλογής….  Γιατί πρέπει να βγει το κόστος, τα λεφτά. Και να πέσουν και οι τιμές γιατί ο άλλος πάει στην έκθεση για να πάρει φτηνά το προϊόν, σε σχέση με το μαγαζί.  Έτσι χάνεται η ποιότητα.  Κάποιους τους έχει βολέψει αυτό γιατί ξεσκαρτάρουν πράγματα.  Δεν κάνουν όμως τόσο καλό στα μαγαζιά και στον κόσμο που αγοράζει.


  • Εξηγώ στον κόσμο ότι δεν μπορείς να βρεις ένα αυτοκίνητο Μερσεντές στην τιμή που βρίσκεις το Φιατάκι! Κάτι άλλο συμβαίνει.  Για κάποιο λόγο έχουν ρίξει την τιμή του.  Δεν μπορεί ένα προϊόν για παράδειγμα που κοστίζει 12,00 € να το δίνει το μαγαζί 8,00 €.



Μην μιλάμε για τα αυτοκίνητα όμως τώρα καθώς τώρα βρίσκεις Μερσεντάρα με 5.000,00 € και να γελάς!

  • Θέλω να σου πω πως ο παραγωγός που κάνει αυτό το πράγμα σκάβει τον λάκο του να πέσει μέσα, διότι ο καταναλωτής που σκέφτεται και εκτιμά την κατάσταση, όταν μου το δίνει ο παραγωγός 10,00 € και ο άλλος το πουλά 8,00 € τότε κάποιος κλέβει.  Ενώ ουσιαστικά δεν είναι έτσι.  Γιατί ο παραγωγός σου λέει εγώ χοντρική δίνω 10,00 €. Τότε πως πουλάς 8,00 €;  Δημιουργείται μια ανωμαλία και λόγω της κρίσης, και του πανικού που έχει πιάσει τον καθένα, και κοιτάζει όπως μπορεί να κάνει (κλέψει για να γλυτώσει).  Γι’αυτό αποφεύγω αυτούς τους ανθρώπους που γυρνούν και δημιουργούν αυτή την κατάσταση που δημιουργεί πρόβλημα.

Εμείς φυσικά θα σας προτιμήσουμε, αλλά θέλουμε να κάνετε ένα δώρο στα μέλη μας ώστε να σας προτιμήσουν, μια έκπτωση, κάτι.  Τι θα κάνετε για τα μέλη μας στα Βλεφαρίσματα;

  • Όσα μέλη σας από τα Βλεφαρίσματα έρθουν εδώ να ψωνίσουν μπορώ να προσφέρω ένα 10% έκπτωση είτε έχει το κουπόνι σας είτε όχι.  Εμένα με ενδιαφέρει να δοκιμάζει και να δει όλα τα πράγματα που φέρνω εγώ.  Ναι μεν μπορεί να είναι γνήσια, τα τυριά να μην είναι με σκόνη γάλα, (όπως ο ανθότυρος ο φρέσκος που νομίζει ο κόσμος ότι υπάρχει όλον τον χρόνο).  Τα προϊόντα μας δεν είναι το ίδιο πράγμα… Αν ήταν το ίδιο πράγμα… Αν ήταν το ίδιο θα μπορούσα να το είχα και γω τώρα που δεν είναι η εποχή του.  Γιατί τα γνήσια προϊόντα αυτά έχουν τον καιρό τους που βγαίνουν.  Εμάς μας ενδιαφέρει να δοκιμάζουν και κατ’ επέκταση να είναι πελάτες μας που τρώνε σωστά και υγιεινά.

Κάτι τελευταίο: Που ακριβώς σας βρίσκουμε;  Που βρίσκουμε των «Κρητών Γεύσεις», σε ποια διεύθυνση και τηλέφωνο;

  • Είμαστε στο Π. Φάληρο, Άτλαντος 14, στον δρόμο σχεδόν απέναντι από το πάρκο του Φλοίσβου, ανάμεσα από τα Varda – Αναγνωστόπουλος και τα Starbugs Café, και το τηλέφωνο είναι (έχω κρατήσει το παλιό τηλέφωνο της Νίκαιας):  210 4929906. Και έχουμε και την σελίδα μας στο Fb «Κρητών  Γεύσεις – Παραδοσιακό παντοπωλείο».  Όπου κάποιος μπορεί να δει φωτογραφίες και νέες παραλαβές.  Μπορεί να κάνει like στην σελίδα και να ενημερώνεται άμεσα.

Ευχαριστώ τον Στράτο Μπουλακάκη για την παρουσίαση…











Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 


 Συντάκτης: Μαρία Κάπα