Δεν μπορώ να σε ξεχάσω

Δεν μπορώ να σε ξεχάσω- Βλεφαρίσματα

Τα Βλεφαρίσματα κι εγώ μαζί τους,σας αφιερώνουμε ένα ακόμα ποίημα γεμάτο αγάπη και συναίσθημα απολαύστε το !!!!!!!!




ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ

Εσύ δε με αγάπησες ποτέ
γι’ αυτό σου ήταν εύκολο
μακριά μου για να φύγεις.

Εγώ όμως σ’ αγάπησα πολύ,
γι’ αυτό πονάω σαν τρελή
και την καρδιά μου σκίζεις

Εσύ ποτέ δε μου’ πες σ’ αγαπώ
γιατί απλά ποτέ δεν το’ χεις νιώσει.
Γιατί για μένανε, ο έρωτας ποτέ,
δεν έχει κάνει την καρδιά σου για να λιώσει.

Όμως εγώ δεν μπορώ
να σε ξεχάσω,
όσο κι αν προσπαθώ.

Στην καρδιά μου
να σε δέσω δεν μπορώ,
με μεταξένιο λάσο.

Ξέρω πως θα χαθώ,
όμως δεν μπορώ,
το άλλο  μου να χάσω το μισό.




                                 10/12/2007


                           Sissy Stratogiannis Varvarigou


Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες 



Συντάκτης: Σίσσυ Βαρβαρήγου 
Κατασκευαστής: Σίσσυ Βαρβαρήγου