Don't go away - Μην φύγεις





Τα Βλεφαρίσματα κι εγώ προσωπικά, θέλοντας να σας κάνουμε να νιώσετε την ομορφιά που μπορεί να κρύβει η ψυχή μας, σας παραθέτουμε απλόχερα ένα ακόμη ποίημα, στα Αγγλικά αυτή τη φορά, που μιλάει γιατί άλλο; για την προσμονή μιας αγάπης, στο άδυτο της μοναξιάς.



" Για οχτώ χρόνια,ήμουν μόνη,χωρίς έναν ώμο να γύρω, και μουσκεμένη στα δάκρυα.  Δεν ήμουν ευτυχισμένη,ήμουν λυπημένη,και με τη μοίρα μου θυμωμένη. Η αγάπη δεν μου φέρθηκε καλά, παρ' όλο που όλα έδειχναν να είναι διαφορετικά. Έδωσα αγάπη και πήρα πίκρα, απ' όλους όσους ερωτεύτηκα. Και τώρα που σταμάτησα να σκέφτομαι την αγάπη, φαίνεται πως βρήκα τον ένα και μοναδικό. Και να που είσαι εδώ, ενώ δεν είχα ζωή,και τώρα που ήρθες είμαι ζωντανή. Μη φύγεις σε χρειάζομαι, να μαι μαζί σου και να σ'αγαπώ "



DON’T GO AWAY

I was alone for eight years
with no shoulder to lean on
and swept with tears.

I was no happy, I was sad
and with my fate I was mad.

The love has not been great to me
although she different looked to be.

I gave love, but gain bitter
from all the lovers had for leaders.

And now that I’ve, by love, been  paused
it seems I’ve found the one and most.

Behold you’re there I had no life
but now with you I am alive.

Don’t go away I need you so
to be with you and love you more.   

1/4/2013



Sissy Stratogiannis Varvarigou

Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες


Συντάκτης: Σίσσυ Βαρβαρήγου