Τα Βλεφαρίσματα σας βάζουν κάποια έξυπνα διλήμματα, ή σας ενημερώνουν για γεγονότα της ζωής που ίσως σας βοηθήσουν να γίνετε αγαθοί και σπουδαίοι.... Το σημερινό θέμα μας: Τα πράγματα είναι απλά! Δείτε τα προβλήματα.... σκεφτείτε μόνοι σας για λίγο την λύση, και ανακαλύψτε αν ... σκέφτεστε συνετά!
1ο
πρόβλημα:
Όταν η NASA άρχισε να
στέλνει αστροναύτες στο
διάστημα, ανεκάλυψαν πως οι
στυλογράφοι δεν δουλεύανε με βαρύτητα
μηδέν, αφού η μελάνη δεν κατέβαινε για
να γράψει.
Λύση A):
Μετά 6 χρόνια και
$12.000.000,00 έφτιαξαν ένα στυλογράφο που
δούλευε: κάτω από μηδέν βαρύτητα,
ανάποδα, μέσα στο νερό, σε οποιαδήποτε επιφάνεια και με
θερμοκρασίες που κυμαίνονται από πολλούς
βαθμούς υπό του μηδενός μέχρι τους 300
βαθμούς Κελσίου.
Λύση B):
Αμέσως το πρόβλημα εντοπίστηκε
στο αυτόματο σύστημα μεταφοράς των κουτιών από
το πακετάρισμα στο τμήμα αποστολής. Για κάποιο λόγο, ένα άδειο κουτί
μπορούσε να περάσει με το υπάρχον
σύστημα. Οι υψηλά
ιστάμενοι εζήτησαν απο τους μηχανικούς της
εταιρείας την άμεση και πιό αποτελεσματική
λύση.
Λύση
A):
Λύση B):
Όταν το ίδιο πρόβλημα παρουσιάστηκε σε μια μικρή εταιρία, η διεύθυνση δεν μπλέχτηκε με ακτίνες Χ, ρομπότ, ηλεκτρονικά κλπ. Αγόρασε έναν ισχυρό ανεμιστήρα και τον τοποθέτησε έτσι ώστε τα κουτιά να περνούν από μπροστά του. Όσα από αυτά ήτανε άδεια έβγαιναν από την γραμμή παραγωγής....πετώντας!
3ο πρόβλημα:
λέγοντας:
''Καλωσήρθατε και πάλι,
κύριε! Τιμή κι ευχαρίστησή μας να σας ξαναδούμε
στο ξενοδοχείο μας!''
Τρομερά εντυπωσιασμένος από
την υποδοχή αλλά και το ότι η υπάλληλος τον
θυμήθηκε μετά δύο χρόνια, σκέφτηκε πως αυτό θα ήτανε πολύ καλός τρόπος προβολής για
τα ξενοδοχεία του. Μόλις επέστρεψε έβαλε τους
υπαλλήλους του να δουλεύουνε για να
πραγματοποιήσουν την επιθυμία του.
Λύση A):
Λύση B):
Ο μεγαλοξενοδόχος ξαναταξίδεψε στο εν λόγω ξενοδοχείο και πρόσφερε ένα πολύ σεβαστό ποσό στην υπάλληλο για να του πει τι τεχνολογία χρησιμοποιούσαν. Η υπάλληλος αρνήθηκε ευγενικά την δωροδοκία και του είπε: ''Κοιτάξτε, κύριε, έχουμε κάνει μιά συμφωνία με τους ταξιτζήδες να ερωτούν τους πελάτες που μας φέρνουν αν έχουν ξαναέρθει στο ξενοδοχείο μας και, σε καταφατική περίπτωση, όταν ο ταξιτζής φέρνει εδώ τις βαλίτσες μας κάνει ένα σινιάλο και κερδίζει ένα δολάριο...
Ηθικό
δίδαγμα:
Μάθε
να συγκεντρώνεσαι στις λύσεις
και όχι στα προβλήματα!
και όχι στα προβλήματα!
Είναι χαμένη η μέρα που δεν γέλασες
Συντάκτης: Μαρία Κάπα
Πηγή/κατασκευαστής: e-mail
Δημοσίευση σχολίου
Μας βλεφάρατε; Πείτε μας την άποψή σας...